torsdag 15 december 2011

15 dec 08:07

Idag känner jag mig helt slut. Jag är glad att jag la mig 19,30 igår. Vet ej när jag somnade men när Leo skrek första gången 21,30 blev jag väckt så någon gång där emellan.
Sen vaknade Leo 22,30, 01,30, 02,30 och sen 04,30 då han skrek hysteriskt i drygt en halvtimme och jag fick muta med ersättning för att få honom lugn.

Sen vaknade B för att gå på toa 05,40 så jag vaknade och 05,50 vaknade H så det var bara att kliva upp.

La mig på soffan o slöade och måste ha slumrat till för H kommer från toaletten o luktar schampoo.. Då har hon schampoonerat in hela håret :)

Nu är åtminstonde barnen klädda. Ska få på mig själv kläder med. Sen gå till dagis. Sen gå till öppna, gå till jobbet och hämta en telefon jag ska låna av en kollega, gå och hämta Heaven och sen ska jag komma på vad vi ska äta till middag.Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar