fredag 16 december 2011

16 dec 06:35

05:46 vaknade H idag. Jag är död som människa känns det som. Jag är så trött. Såg mig precis i ögonen och är svart under och jättesvullen. Tur att ingen behöver se mig.

Igår var Leo gnällig hela dagen och på kvällen tänkte jag att jag kanske ska kolla en temp när jag endå byter blöja. 39,0 hade han då. Han fick alvedon och ipren kl 18. Somnade. Vaknade kl 11 och då så visade örontempen på 38,4 och den brukar visa minst en grad under på Leo. Blev en flaska ersättning och mera alvedon. Efter drygt 40 min somnade han om. Kl 1 så vaknade han igen med en örontemp på runt 38,5. Blev mera ersättning och ipren och skrik i drygt en timme. Runt 02 kunde jag lägga mig igen och jag somnade väl om närmare 3.

Leo är vaken igen nu och hade 40,1 när han vaknade. Tar sig gärna och mycket på vänster öra och vänster sida av huvudet. Förmodligen är det bara ett virus eftersom febern är rätt hög men är ju två nätter han vaknat mycket nu och skrikit så tänker ringa till Hemdal iaf eftersom det är fredag.

Vi var ju även på kalas i söndags då en pojke hastigt fick feber och det visade sig dagen efter att han hade halsfluss..


Undrar när man får sova. Det är åtminstonde 13 timmar kvar innan jag får lägga mig och hela hav med saker att ta itu med där emellan =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar