fredag 2 december 2011

2 december 17:40

Heaven följde med mamma hem igår så blev en lugn kväll för mig. La mig tidigt men som vanligt hade jag svårt att somna. Någonting som stör mig är att jag börjat drömma mardrömmar igen. Såna där verkliga mardrömmar som gör att jag springer ut i vardagsrummet i panik och tror att det är någon i sovrummet. Gick på healing i Goa 2007 och sen dess har det varit bra men nu har det alltså börjat igen.

Hämtade min bil idag så nu är jag 4100kr fattigare men har åtminstonde en hel bil och glykol som räcker ner till -40 =)

H har varit trotsigare en trotsigast idag. Herre min skapare!

Jag säger att hon ej får äta godis. Vi ska ha fredagsmys med morötter och dip. Jag går ut i förrådet för att hämta fisk till middagen i frysen. Kommer in. Vad gör H? Jo hon står och äter godis!

Säger att nu ska vi äta mat. NEJ säger hon jag ska ha macka. Nej sa jag jag har lagat middag. Vad gör hon. Öppnar skafferiet för att ta sin macka. När jag säger nej blir hon HYSTErISK!

Säger att hon vill ha morot och jag säger jag ska riva morot till middagen nu. Tar fram rivjärnet och tar en morot varpå hon TAR den ur handen på mig och skriker för att jag tar den tillbaka.

Kan fortsätta..

Inte nog med det så är jag trött idag och för en gångs skull önskar jag B vore ledig. Leo är på gnäll humör och ja fy fan :)

1 kommentar:

  1. Ja det är härligt med trotsiga barn. Och jag kan dock säga att det blir INTE bättre. Det blir bara värre med åren. Helt jävla underbart!

    SvaraRadera