tisdag 20 december 2011

20 december 07:11

Natten blev mycket bättre. Tack för det. Blev lite orolig då jag fick springa in och ut hos Leo i drygt en timme igår kväll. Han vaknade halv fyra inatt och var hysterisk igen och inget hjälpte och jag är slö så jag gick helt enkelt och blandade 90ml ersättning och gav honom så somnade han om och sov till sju.. Han kanske är törstig men han vägrar ju att dricka vatten på dagarna så vad ska jag göra.

Jag var iväg till Maxi för egentid med Marina igår kväll och Heaven ringde och var hysterisk över att hon inte såg mig och då kunde hon inte gå och sova. SUCK! Undrar när hennes sovande ska bli bättre. Hon var alldeles förstörd på telefon.

Igår hade jag en skitdag. Vaknade på morgonen. Sätter på glasögonen. Ordnar med barnen. Ska gå till dagis och när jag står och borstar tänderna tänker jag att fan så lortiga mina glasögon är! Ja tacka fan för det. Glaset har SPRUCKIT!

Sen när vi ska gå sätter jag på mig skorna och tnäker FAN vad det luktar mögel. Ja då har dom ju blivit våta av allt slask och inte torkat.

Så igår blev jag många kronor fattigare. Glasögon är bsetällda och ett par skor är inköpta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar