fredag 23 december 2011

23 december 07:56

Var nära att Heavens kalas blev inställt igår. Hon lyssnade inte på mycket jag sa men till slut så somnade Leo för att sova middag så jag tog med henne och vilade på soffan så att hon lugnade ner sig lite :)

Glad blev hon iaf för alla presenterna.. Tårtoblaten kom i sista laget för posten var tydligen supersen! Men hon blev nöjd med tårtan.
Blev sent i säng igår och som tur var så sov hon till halv åtta i morse annars hade hon nog inte orkat.

Leo är sjuk. IGEN! La honom för att sova middag igår och sa till Marina (min granne) att det var konstigt att han bara låg ner och snackade för han brukar ställa sig. Han sov längre än han brukar och när han vaknade fortsatte han ligga. Ja konstigt. Han hade 39,3 rektalt då. Har vaknat några ggr under natten och nu sitter han i mitt knä och är som en liten kamin.

Ska skjutsa min syster och handla julklappar idag? Hur ska det gå till. Har ordnat så hon kanske kan åka med farmor och om inte annat kanske Marina kommer hem innan Bart kmomer hem så att jag kan skjutsa min syster. Om Marina vill barnvakta..

Hanna: Vem är du? Det här huset är det vi har kollat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar