tisdag 27 december 2011

27 december 08:16

Sömn vad är det.

Heaven somnade runt åtta igår och jag läste till 21. Borde alltså inte varit vaken så länge.

Mitt natt.

22 Väckte Heaven mig.
23 Väckte Leo mig
2330 Vaknade jag för Bart kom hem.
01Vaknade Leo och fick lite ersättning.
02 Gnällde och skrek Heaven i sömnen.
03 Vaknade H och skulle inte sova i sin säng utan med mig.
04 - 05,15 Vet ej om hon somnade om i min säng eller ej men 04 skulle hon på toa och 05,15 skulle hon på toa. Hon var alltså vaken hela tiden däremellan, låg och sparkade mig och pratade.
05,35 Vaknade Leo och fick 90ml ersättning.
07,20 Gick vi upp.

Nu är man lagom mör. Varför kan dom inte sova för bara? Hur länge ska jag stå ut med att ha henne i sin säng bredvid min. Jag kan ta på henne, hålla henne i handen med det hjälper inte.

Jag behöver städa och sortera idag men jag känner bara hur fan ska man orka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar