torsdag 29 december 2011

29 december 08:20

Snart är det nytt år :) Har ni några nyårslöften ni tänker ge? Jag har då några men kan ju inte skriva ut dom här..

Igår var jag iväg med min syster till Sthlm.. Allt gick bra men vi hade bokat en biljett hem 14,07 och vi var klara och på station redan kl 12,05.. Frågade om vi fick boka om men icke för vi hade inte betalat 3kr extra i Västerås för ombokningsbar biljett.
Vi gick och pratade med konduktören och han var iaf snäll och släppte ombord oss på kl 13,07 tåget.
Blev tacomys med barnen och Karin och hennes barn på kvällen. Trevligt att ha någon att prata med. Lilla Lisa är inte så liten längre. Tänk så fort tiden går.

Själv fortsätter jag vara dyngtrött.. Hoppas det ger sig snart. Förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken på nyårsaftonne =/

Annars har jag inte mycket att skriva om. Malin och Elinor kommer hit på besök idag så ska väl umgås lite med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar