torsdag 29 december 2011

29 december 18:33

Haft en bra dag :)

Elinor och Malin kom hit runt 11tiden så vi tog oss ner på stan för en vivaldisallad, en semla på systrarna ericsson och sen vidare ut till Erikslund. Malin skulle ha en spegel och en toasits så blev en sväng på IKEA. Heaven fick leka i leklandet för första gången och det gick jättebra!! Jag är superglad för det.. Dock är en timme lite eftersom IKEA är gigantiskt!!! Så svårt att hinna hitta till baddelen och hitta sakerna men det ordnade sig.

Nu har jag mat som står och kokar på spisen så middagen för i morgon är klar :) Känns bra.

Både Heaven och Leo har fått kvalitetstid med Elinor och Malin.

Båda har lekt med dom och Malin har badat Leo så han var väl i himlen. Inte ofta jag hinner det. Oftast så får han duscha med mig på morgonen då jag har fullt upp på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar