lördag 31 december 2011

31 december 12:19

Trött!!

La Leo halv sju igår som vanligt. Skar upp honungsmelon till Heaven för fredagsmys och självklart så vaknar en hysterisk Leo runt tio över sju och är vaken till åtta. Går till Heavens säng med henne kl åtta och jag läser och hon pratar och pratar. "Mamma kan du lyssna lite mera på mig, mamma kommer du ihåg....".. Suck. Jag var så trött.

Leo vaknar och äter ca 30ml kl 23,00, kl 00,00 och 00,30. Sen sover han som tur är till 05,30. Jag ligger dock vaken drygt en timme efter sista gången han vaknat.

Heaven var så duktig!!! Hon sov HELA natten i sin säng!!! Dock så har det varit skrik i sömnen och sparkar men så duktig. När jag ringde hem i morse var hon så stolt över sig själv. Och jag med.

Idag är det nyårsafton. Som sagt så kommer grannarna med barn över och så syster och hennes karl. Själv är ja supertrött och förstår inte hur man ska hålla sig vaken till kl midnatt! Men har vi tur kanske barnen blir vakna längre och sover iaf till åtta i morgon. Jobbar kväll i morgon så i morgon blir en LÅNG dag!!

Marina knackade på hos oss och såg att Bart städade så skönt det. Ska ta en dusch med Heaven när jag kommer hem tänkte jag. Försöka vakna till liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar