tisdag 6 december 2011

6 dec 08:24

Att ma när så trött jämt. Det suger.

Leo somnade vid sju igår. Lite sent men det var grötfest på Heavens dagis. USCH, gröt är så jävla äckligt! Men trevligt var det väl.
Heaven däckade på soffan när hon drack välling så bar henne till sin säng.

Före tio låg jag i sängen. Halv elva skriker H. Jag går dit, hon somnar om. 20 elva skriker hon igen. Jag går dit. Hon sover.
Tio i elva kommer hon ut i vardagsrummet helt hysterisk "Mamma, Pappa Leo slaapt!!!!".. Ja.. Man sover på natten :) haha.. Hon fick helt enkelt komma till oss.

Kl elva vaknade Leo och skrek i drygt i en timme. Ingenting var bra. Efter ca 20 min skrikande gav jag han flytande alvedon och lagom till de började värka så somnade han igen och sov tills i morse.

Heaven vaknade EFTER Leo. Helt otroligt. 20 över 7 vaknade hon och talade om att nu hade hon minsann sovit gott.

Nej fortsätta klä oss här. Dagis kl 9 sen ner på stan för att handla sista julklapparna. Hinner ej göra min dagl morgonstädning så vet ju vad som väntar mig sen. SUCK!

Btw tror de fungerar att ringa till mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar