måndag 26 december 2011

Dags att blogga lite om julhelgen då.



Heaven har vaknat och hittat ett paket under våran snygga plastgran. I paketet finns hennes julaftonskläder.. En jättefin klänning från HM, glitter strumpbyxor och glitter till håret.. Hon var glittrig kan jag lova.

Min syster och hennes karl, min bror och min mamma kom hit och åt lite gröt och sen åkte vi alla ut till farmor och farfar.

Blev fika, kalle, mat och sen till slut hade H tröttnat :)




Och tyckte att tomten skulle komma. Hon hade redan sett flera tomtar passera utanför farmor och farfars fönster men ingen var till henne.



Men till slut kom tomten :)




Båda ungarna passade på att sitta i knäet på tomten och vi konstaterade att nästa år behöver nog tomten piffa upp sig lite ;)



Heavens pakethög var större än henne. Tyvärr. Mitt fel måste jag säga. Började handla julklappar tidigt så slog in allting en och en så inte mycket av värde där i men mycket småsaker..

Nej nuy är Leo ledsen. BBL.

Så. Nu har Leo fått sin ersättning och gått och lagt sig. Heaven höll på att somna på soffan så hon sitter och dricker välling. Sen blir det borsta tänderna och gå och lägga sig..

Jag har jobbat söndag kväll och måndag dag så jag är helt slut. Fantiserat sen igår om att jag ska läsa min nya bok jag fick av Bart i julklapp.. Eldvittnet! och äta grillchips.. Men så kommer jag hem idag och det är S L U T!! Som tur är skulle grannens karl till affären så det kommer en påse.. Så hoppas hon tänker sova ikväll.

Vi har flyttat in hennes säng i vårat sovrum. Har pratat om det ett tag med henne och kommit fram till att hon vill det. Igår bad hon mig flytta den så jag gjorde det. Hon somnade i sin säng igår men vid midnatt vaknade hon och det räckte inte att jag höll henne i handen. Hennes säng står alltså 15cm från min typ. Nej hon skulle ligga bredvid mig och nästan på mig. Ja det får väl vara så då :)

Tycker att
mykidoo har så mycket fina barnkläder. Jag gillar deras ögon! =) Har sett jättefina bodysuits för barn i oranget med ögon på rumpan. Synd att dom inte finns att köpa längre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar