tisdag 10 januari 2012

10 januari 07:26

Trött. Jag ljuger inte om jag vaknat en gång i timmen inatt. För att Leo har gnällt eller för att Heaven har vaknat. Dock har hon inte kräkts sen igår kväll. Innan hon somnade.
Bart kom hem runt tio igår så jag kan med gott samvete gå och lägga mig igen sen när ungarna blivit duschade och klädda. Fan hela vardagsrummet stinker spyor!!!

Kl 06 i morse vaknade H för dagen och jag somnade runt 01. Sen MASSA uppvak där emellan. så ja ni förstår gott folk jag har inte sovit mycket.

Leo har precis vaknat också så nu får vi se hur dagen blir.


2 kommentarer:

  1. Usch och fy, glad iaf att H inte kräkts något mera. Hoppas att du får vila lite idag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ja, det är vidrigt. Se sitt barn så om och om igen.. finns ju de som är chockade typ för alltid av en sväng RS.. hon får typ RS gånger 100 flera gånger per år, hinner lixom inte med. Vill bara att hon ska få må bra.

    De gör allt för henne kan jag säga.. hon är så unik och har de starkaste mediciner man kan ha, maskiner, speciella rutiner på akuten och sjukhuset bara för henne. Första barnet på sjukhuset som man ger magnesiumdropp till osv.. de gör allt man bara kan. Men hon har sån svårt form att det hjälper inte fullt ut.. men hur skulle hon varit utan allt detta? Det är ju läskigt att tänka på... vi kommer vara med i astma och allergiförbundets informationsfilm i vår, den är till för att samla in pengar till forskare till den grupp som har det så svårt som filippa. Svårt sjuka trots adekvat behandling. Men hon är till och med utanför denna lilla grupp.. så svår astma har hon. Usch :(

    Hihi... lille gubben då :) var en rejäl vikt.. mina vägde nästan 4 kg 1-2 v innan bf när de kom. Men filippa vägde 2,8 efter HG:n. Grattis långt i efterskott förresten :)

    SvaraRadera