onsdag 11 januari 2012

11 januari 10:37

Usch är trött. Heaven har kräkts en himla massa nu. Varje gång hon får vatten. Hon fick dock 100ml majsvälling vid tio för hon bad om det och det är fortfarande i magen så jag håller tummarna!!!

Ska snart försöka få fingrarna ur coh dammsuga och skura av golven med klorin. Så blir det iaf lite fräschare men jag orkar inte. Jag är som sagt trött mest hela tiden.

Ringde pedagogiska staben idag. Vill ju gärna hur det går med dagisplatser. Vi har sökt till 20 mars och vi kommer snart att börja lägga schema för april och ja vill ju väldigt gärna lägga mitt schema själv. Men ICKE! Hade jag sökt nu i dagarna så kan man få svar dagen innan. Samma i mars. Inte deras problem att folk måste arbeta. Icke icke. Jävla surkärring jag pratade med.
En annan kvinna skulle ringa upp i morgon så vi får hoppas att hon är trevligare.

Dom har ju sagt på Heavens avdelning att dom ev kan ta ett barn från pärlan så att Leo kan få börja men då måste jag ju veta var Leo står i kön och det kunde hon INTE tala om. Sur sur surkärring. Jag tänkte nästan fråga henne om hon ska bekosta att jag stannar hemma då och om dom även bekostar min chef att ta in en vikarie..

Men tjaffset fortsätter väl.

------------------------------------------------------------------------------------------

Fortsättning kl 11:39

Bart lagar morotssoppa så vi ska få i oss någonting och jag har dammsugit. Skurat golven med klorin och även dammat vardagsrum, sovrum och badrum med klorin. Självklart skurat toaletter med. Nu är alla fönster öppna så det drar kallt här men snart har väl klorin doften lagt sig så att vi kan stänga. Heaven ska få vila på sin madrass här på vardagsrumsgolvet. Leo i sin säng och jag ska med lägga mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar