tisdag 17 januari 2012

17 januari 07:15

Igår hade vi en karl över från trygghansa och gick igenom våra försäkringar. Känns ju helt ok att vi hade det mesta som vi "borde" ha.
Efter det blev det ett avsnitt av Game of Thrones men avsnittet vi såg var ju helt värdelöst.
Nu är jag trött!!!

Leo somnade i normal tid runt 18,15. När vi la oss vid 22,00 hade han vaknat 3ggr. Fram till 00,30 vaknade han 2 ggr till. Sen vaknade han 03,30 och 05,20 med. Fyra av dessa ggr var han hysterisk så inget hjälper utom ersättning. Bara att blanda och micra. Vi har ju försökt att inte ge men då kan vi gå och bära upp emot en timme och orka göra det fyra ggr per natt. Som tur är så är det inte varje natt han ska äta hela tiden men jag blir galen! Jag blir totalt galen.

När han vaknar på morgonen så "pratar" han i sin säng och skrattar och är glad.
Jag tror det är att han lägger sig på mage och sen tänker krypa i sömnen och slår huvudet i kanten som gör att han vaknar. För inatt så la ja han med fötterna i fotändan och då så sov han ju iaf 3 timmar innan han vaknade igen. Liggandes på mage med huvudet mot huvudändan. Men det är jobbigt iaf. Skullee gärna slippa ge ersättning men är man trött så är det enkelt, att blanda, värma, ge ersättning och sen lägga sig igen tar mig runt 4min och så får jag sova ett tag till. Och jag går ju inte dit direkt han börjar pipa för ibland så somnar han ju igen så jag väntar ju några minuter och sen går jag dit och försöker lugna honom i några minuter och till slut ger jag upp och blandar ersättningen.

Går omkring här i lägenheten gör han iaf. Tom när man håller händerna på honom nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar