torsdag 19 januari 2012

19 januari 07:02

Jag hoppas att den här dagen blir bättre. Heaven ska till dagis. Jag och Leo ska gå till öppna förskolan och hänga där.
När Leo vaknade vid 22 igår så fick han 150ml välling. Tänkte om han faktiskt är hungrig men nja jag vet inte. Han vaknade igen halvsovandes vid tre. Försökte ge han vatten och då blev han ju mera hysterisk så det var inte nå bra idé. Bara att blanda till lite ersättning så man fick sova.

Heaven var ju som sagt vaken när jag kom igår och det är dags att hon lär sig somna utan mig så att jag gick dit och sa godnatt och sa jag kommer och kollar till dig och sen så gick jag dit några gånger och tittade på henne. Jag kom halv åtta. Kl nio var hon fortfarande vaken men tyst. När jag sen gick och la mig hade hon tagit av sin pyjamas! Ja då får blir det kallt för vi sover med fönstret öppet. Som tur är så sov hon hela natten. Jag är ju jättetrött och längtar efter sömn men vet bara inte NÄR jag ska sova :)

Jag menar i helgen när Bart är ledig om jag lägger mig när han går upp då har vi ju förlorat halva dagarna. Ja vi får se vad det blir för helgplaner.

Som sagt idag blir det öppna förskolan och sen badhuset och sen ica maxi för handla mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar