fredag 20 januari 2012

20 januari 06:57

Idag vaknade H 05:59 :( och L sitter precis på golvet och skriker med H för att han har precis vaknat och tydligen inte sovit klart. USCH vad ska dom upp så här tidigt att göra. Jag tycker det är så jobbigt. Det gör dagarna mera deprimerande tycker jag.

Igår var jag till öppna förskolan med Leo. Det tyckte iaf han var jätteskoj. Funderar på att promenera dit idag med med båda barnen. Mamma kommer runt 12 för att passa Leo. Heaven har bestämt med farmor att farmor ska följa henne på Vivaldi och äta sallad så idag ska vi möta farmor kl 1 för att äta sallad och sen så ska vi på babysim.

Igår var vi till badhuset med Karin och hennes barn. Bart dök upp efter jobbet och när vi badat klart och barnen hade fått äta pannkakor blev det en sväng till ICA maxi för att fylla på i kyl och frys.. Nu finns det mat så nu ska vi nog klara oss några veckor. Usch så trist det är att handla säger jag bara.

Ja dags att vakna antar jag.. Och sätta fart på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar