lördag 21 januari 2012

21 januari 07:22

Tänk om mina barn någon dag kunde tycka vi skulle ta sovmorgon =/ Jag har sån huvudvärk. Leo har vaknat vid tre och vid sex och vid sex orkade jag inte gå upp utan han fick lite ersättning så då var han tyst till nu iaf. Heaven vaknade tjugo över sex och har efter det legat och gnällt, skrikit och sparkat mig för hon vill gå upp. Nej sa jag idag går vi inte upp förens kl 7 för jag orkar inte. Nu dricker hon välling och Leo sitter bredvid och gnäller.
Ja. Då får man väl gnälla då. Ingen som tvingar dom att gå upp så satans tidigt. Jag hatar mornar. Mornar är det värsta som finns. Tänk att åtminstonde en gång få sova och slippa gå upp så förbaskat tidigt!

Igår hade jag och Heaven kvalitetstid och Leo var med mormor.
Vi åkte till Öppna förskolan (där hon iofs inte var med mig) :) Jag pratade med Karin och hennes mamma och Heaven lekte med Keegan. Blev ett litet bråk där när vi skulle gå för hon ville fortsätta leka med Keegan men jag sa det att det får bli en annan dag. Sen åkte vi ner till stan för att möta upp farmor. Heaven hade frågat henne ggr flera om dom inte kunde äta sallad ihop så igår så åt vi sallad.
Sen vidare till badhuset för simskola. Jag gillar simskolan. Hon blir duktigare och duktigare på att vara under vatten och försöker även simma under vatten. Hoppas det kommer en minisim tre sen :)

Hem. Hade fredagsmys med ananas och sen var det godnatt. Såg två avsnitt av Game of thrones med Bart så nu har vi bara ett kvar. Jag ångrar det idag att jag såg två för det innebar ju att jag kom inte i säng förens kl 10 och det är för sent. Det orkar jag inte.

Ang någonting annat. Mykidoo har rea. Dom säljer ekologiska barnkläder och deras kännetecken är två stora ögon dom placerar ut. Själv tycker jag kläderna är supertuffa och har bla en klänning till Heaven. Nu har dom rea på allting januari ut. Bara ange koden januarirea så blir det 50% på kläderna.. Klicka här för att ta er till deras sida! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar