måndag 23 januari 2012

23 januari 12:09

Jag är trött. Inatt var ingen rolig natt. Bart var till Leo en gång och jag sex gånger. Sen vaknade Heaven dryga 3 ggr inatt. Usch. Hoppas den kommande natten blir bättre.

Hade en trevlig dag hos Karin igår. Åkte dit vid två tiden för lite utelek och sen var vi inne med Keegan och Heaven lekte för fullt och vi pratade. För mycket :) Korvstroganoff till middag och sen hem. Heaven och Leo däckade nästan direkt dom lagt huvudet på kudden. Jag och Bart såg en askass film och sen däckade även jag..

Idag var det 3års kontroll som gällde för Heaven. Klarade hon galant. 16kg tung och 97cm var hon. Hade nästan trott hon skulle vara längre =) Språket var inge problem och inte det andra dom skulle göra heller.

Nu är både diskmaskin och tvättmaskin igång. Leo sover middag. Heaven kollar på Emil och Bart vilar på soffan.

Snart kommer mamma hit och ska låna min bil och sen ska jag iväg och simma med Marina. Frågan är vad man ska äta till middag ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar