tisdag 24 januari 2012

24 januari 06:44

Heaven däckade på soffan kl sex igår och Leo strax efter sex. Runt åtta tänkte jag lägga mig och då vaknade Leo och var hysterisk. Tänkte jag skulle försöka att få honom att somna utan ersättning men efter 30 mins hysteriskt skrikande medan jag vaggade, bar, sjöng, klappade, hyssjade etc gav jag upp. gav ersättning. Han blev tyst och somnade. :) Sen har han ätit en gång inatt. Plus att Bart har varit dit en gång. Heaven vaknade vid 22 och somnade om runt 23 och sen vaknade hon igen mitt i natten och pratade med sin pappa. Kl 06 gick vi upp. Jag är trött. Tänker sova idag på dagen när Heaven är på dagis. Leo får leka med sin pappa. Undrar om jag någonsin ska vänja mig vid att gå upp tidigt utan att vara trött?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar