fredag 27 januari 2012

27 januari 19:27

Har varit på simskola med Heaven nu. Tänk vad dom lär sig. Nu kan hon själv hoppa ner och simma under linorna dom sätter upp för att dela av bassängen. Helt imponerad. Med simpuffar på förstår hon nästan hur hon ska simma :)
Känns lite trist att det bara är 4 ggr kvar. Iofs kan hon ju gå minisim 2 en gång till men det får nog bli till hösten eller så i sånt fall.

I morgon blir det bad igen. Bad är ett billigt nöje! =) Vi ska till Kristiansborg efter lunch med grannfamiljen. Flera som vill följa med så kom dit. Vi tänkte att ombyte förnöjer och att H får se ett annat badhus då. Blir väl typ fem, sex timmar där.
Först har Heaven beställt pannkakor till lunch så får väl bli det. 4 +4 = 8.. Ingela?? 4 ägg, 4dl mjöl och 8dl mjölk? Är jag med i matchen? =) Fan jag är sämst på att vara mamma.
Finns ytterliggare ett hus ute nu som jag gillar. Dock så är det ett rum för lite och finns ingen bastu. Bastu är det enda som viktigt för Bart så känns som jag ska inte försöka lura på honom hus för 2 miljoner så kan han inte ens få en bastu trots att jag får resten av huset som jag vill ;)
Ingen brådska med det heller. Bart har börjat gilla tanken på att åka till Thailand nästa år om pappa är kvar där så han får träffa sina barnbarn. Vi pratar då 4 - 6 veckor i januari - februari nästa år. Detta är något vi ev gör om inte det blivit husköp.. Vill gärna träffa pappa igen och jag tror inte han kommer hem igen. Tyvärr =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar