tisdag 3 januari 2012

3 januari 12:02

Har just haft finbesök av Emma, Sigge och Lava. Mycket trevligt. Vi hinner ju aldrig ses så är schysst med lite kvalitetstid ibland. Barnen lekte och vi hann få i oss en kopp the och snacka lite skit. Stekte omelett till H till lunch och stackars S fick nässelutslag.
Leo fick smaka och blev röd runt munnen igen. Kanske är ägg han brukar bli röd av då.. Vi får pröva några gånger till så vet jag mera.

Fick nyss sms av Bart. Han jobbar till 16,30 idag med. Gjorde han igår med. Dock så började han 5 i morse.. Ska börja 5 i morgon med. Säkert kommer han jobba torsdag med och då så kommer jag behöva barnvakt för då jobbar jag med. =)

Har även hört rykten om att Heidi ska komma hit på besök i morgon så nu hoppas jag att hon gör det.

Inatt sov dom med bra. Leo vaknade fem gånger mellan sju och halv tio men sen så vaknade han bara en gång inatt och det var halv fem i morse och det var nog B som väckte honom när han åkte till jobbet.

Heaven vaknade tio i tre för att hon hade kissat i sängen. Sa hon! Men så var inte fallet. Dock ville hon gå på toa och sen sova i vår säng. Men sova.. Nej enj. Hon låg och snackade till HALV FEM... Tröttsamt.

Jag blev dock förvånad när jag vaknade av att Leo låg och snackade i sin säng och klockan redan var nio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar