lördag 7 januari 2012

7 januari 08:38

För ett år sen idag föddes Heidis baby Elli :) Tänk så snabbt tiden går. Hon var här i veckan och hon har blivit så stor. Nu kommer det ju dröja till hösten säkert innan jag kommer till Antwerpen på besök.

Jobbade kväll igår och i förrgår. Har varit mycket trött så är tacksam över att Leo har skrikit i sömnen tre ggr inatt men jag har inte behövt gå upp. Enbart för att ta Heaven till toaletten.
Leo luktar dock spyor i hela huvudet nu när han vaknar och vad jag vet kräktes han inte igår och mamma badade honom igår kväll när jag jobbade och Bart var borta.
Hittar inte några spyor i hans säng så hur han kan lukta på hela huvudet är ett mysterium. Men båda får väl helt enkelt följa med mig in i duschen när jag ska ta mig dit :)

Ha en bra lördag alla. Själv ska jag jobba i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar