söndag 12 februari 2012

12 februari 07:56

Tog mig igenom kvällen igår fast det var motigt =) Kom hem. La mig. Dock kunde jag ju inte somna som vanligt. Tog över en timme. Hörde att Leo vaknade och att Bart gick dit. Stoppade i öronpropparna för att slippa höra mera (hörde en då) men slapp höra tvn. Nej han har inte tvn på hög volym det är jag som är överdrivet känslig :) För när man satt i vardagsrummet kunde man knappt höra den.
Dock så vaknade Heaven vid ett och ville komma till oss. Det gick väl bra. Men sen så låg hon och snurrade i en halvtimme så jag inte kunde somna. Därefter ville hon på toa och på natten går hon inte själv på toa så bara att traska upp. Sen så ville hon ligga i sin säng så det fick hon o ca 20 min senare tillbaka till oss. Så drygt en timme var jag vaken pga Heaven inatt. Dock har inte Leo väckt mig någonting. Jag hoppas han har sovit så att det inte har varit så att jag har varit trött och inte hört en hysterisk baby :)

Nu lite Te. Sen röja i köket och ordna frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar