onsdag 15 februari 2012

15 februari 20:20

Bart är fortfarande sjuk så jag har jobbat tisdag och onsdag dag. Idag var en hopplös dag. Allt gick fel, alla var sura och allt var bara USCH! Tur att man har bra kollegor och förstående chefer!
Natten var fruktansvärd. Arnout kom hit sent igår men då hade jag redan lagt så jag morsade på hunden hans där hon låg på golvet och sov igår kväll och på honom i morse innan jag åkte till jobbet.
Leo har vaknat en gång i timmen inatt!!
Fortfarande feber igår kväll och nu "bara" 37,6 men har vägrat att äta hela dagen och gnäller om allt. Helt hundra är han inte.

Bart skulle till flm nu på kvällen för sitt ben och jag ringde för att höra om Leo kunde få följa med för att kolla örat men icke så i morgon halv elva får jag göra det.
Röntgen skickades iaf på Bart för höft/bäcken och knä som jag förstod det så vi ska ta oss till Eriksborg någon dag.

Nej ska strax hoppa i säng.. Usch. Febern har kommit till mig med nu och jag jobbar fredag, lördag och söndag =/ Inte kan jag vara hemma och vara sjuk heller för att jag får ju inte någon sjukersättning från jobbet för att jag jobbar på timmar och hos FK får jag inte söka någonting eftersom jag har sagt att jag ska arbeta. SUCK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar