torsdag 23 februari 2012

23 februari 07:31

Tänk att få sova en natt utan att bli väckt och få sova tills man vaknar av sig själv. Jag bara längtar tills det är dags att sova middag. Leo har iofs "bara" väckt mig 2 ggr inatt. Båda gångerna har det behövts lite ersättning för att lugna honom och andra gången var han även blöt. Lillebror var barnvakt igår och blöjan satt bak och fram. Kan bero på detta.

Även "bara" blivit väckt två ggr av Heaven inatt och andra gången hade hon med kissat i sängen.
Upp halv sju för att sen få ligga på soffan en liten stund.

Hjälpte mamma att flytta igår. Tungt var det, bilen jag skulle köra enorm och bara automat. FY fan. Men det gick bra. Behövde bara backa rakt bak som tur var. Var lite orolig först att jag skulle vara tvungen att backa ut från mammas gård då det stod en bil parkerad men vi tog oss förbi den.

Idag ska Karin med barn komma över på mat. Men först ska jag sova.

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren uppe!

    titta http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/02/23/7399652-vinnaren-av-valfri-tartbild-oblat-fran-barnkalasetse/#kommentarer och se om du var du som vann!

    Tack för du deltog!

    SvaraRadera