söndag 26 februari 2012

26 februari 19:05

Dagen har blivit okej trots allt. Jag är trött så trött. Halv tio gick jag och la mig med Leo. Tjugo i ett väckte Bart oss för vi skulle äta. Blev en snabbdusch och jag insåg att någon (Heaven?) har plockat ut våra deos ur nesecesären. (Hur stavas det?) Bara att införskaffa en i morgon.

Blev gourmet och sen tårta som Bart handlat till Leo. Svärmor hade ju gjort muffins till Leo och direkt han ätit upp sin lilla muffin var han rödprickig runt munnen. Var ägg i. Så det är nog ägg som inte är bra. Dock har han fåt stekt ägg några gånger och det har fungerat.

Leo fick en traktor och pengar. Tante Debby och Peter Yvan ska köpa någonting i Sverige då vi inte vill ha några leksaker. :)

Nu sitter jag här och mår illa och drömmer om att få samarin. Undrar om det finns här. Får leta i morgon.

Ska träffa Helen på station i Aalst halv tolv. Blir lunch och shopping och därefter buss hem till henne i Lebbeke för middag med henne och Anette.

Malena ringde idag. Trevligt. Tror vi pratade en timme och en kvart i mobil. Kom på sen att jag skulle ha gett henne svärföräldrarnas hemnummer istället.

Oona blir kvar här inatt så ska svärfar skjutsa henne till skolan i morgon så hon och Heaven målar med vattenfärger. Leo sitter hos svärfar nu så jag ska strax lägga honom. Bart har åkt iväg så vi får väl se när han kommer åter.. Först till David, sen Tom och sen till Robaer. Dvs sent...

Intressant iaf. Heaven kom vid 18 och sa att hon var hungrig och undrade om hon inte skulle få middag. Jag hade inte ens tänkt på det eftersom jag satt i telefon :) Där ser man skillnad. Här äts det ju bara ett varmt mål och det åt vi ju vid ett idag, :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar