måndag 27 februari 2012

27 februari 07:53

God morgon. Natten var bättre men hemsk. Kl 19,30 sov Leo och Kl 20 sov Heaven och kl 21 sov jag. Leo väckte mig några gånger med skrik i sömnen.

Kl 00,25 kom Bart hem hörde jag. Då hade Leo varit vaken sen 23,50. Hysteriskt skrikande eftersom jag gick ner och gjorde ersättning. Fick hålla han i famnen så han somnade om. Vägrade flaskan. Dryga timmen var vi vakna.

Kl 03,45 vaknade han igen. Sprang ner, gjorde snabbt ersättning och trodde att yes nu somnar han. ICKE. Han låg kanske en kvart och snackade och sen började han skrika igen. Fick ta han till vår säng och tvångshålla honom så han somnade om. Jättetrött var gossen men vad gör man. När han äntligen somnade ca 1 timme efter han vaknat så vaknade Heaevn helt och ville komma till oss. Söt är hon iaf. hon hade vaknat några ggr tidigare under natten när han skrek för att tala om att hon kunde inte sova när leo skrek och sen en gång för att sjunga "när trollmor har lagt" :) Dock hjälpte det ej.

Bart kom dock hem och var hjälpsam. Frågade vid 04 om han skulle gå ned med Leo på nedervåningen så jag fick sova men tackade nej för det kändes inte som någon bra idé att börja ta med Leo ner för att leka. Han frågade även nu på morgonen när ungarna vaknade om han skulle gå upp men ingen ídé det heller. Hade ont i bäckenet så behövde upp och röra på mig.

Någonting annat. Igår så tog Leo sina första tre steg här på vardagsrumsgolvet :) Bara jag såg det. Dock senare så tog han enl Bart flera steg flera gånger så alla såg det. Så ja han kanske går före ett årsdagen då :)

Nu lite bilder.







Leo på flygplatsen.



Leo och Heaven på flygplanet.



Tårta nummer ett. Goda jordgubbar!!!





Tårta nummer 2.




Leo äter muffin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar