tisdag 28 februari 2012

28 februari 08:59

Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen. Är astrött men båda jag och ungarna är klädda. Jag har duschat och slagit igång en maskin tvätt. Kollat när tåget till Antwerpen går och när jag kan ta mig till St Niklaas i morgon. Tänkte att jag tar tåget dit så kan Bart hämta upp mig där ist för att jag ska åka till Dendermonde och vi åker bil med honom till St Niklaas.

Jag mår illa. Sen jag kom hit. Undrar varför. Bart har med mått illa en massa. Undrar om det är vattnet på flaska man inte är van med? Eller bara att man inte får sova. Jag förstår att det är tråkigt att läsa om att jag aldrig sover men det är ingen som tvingar den som stör sig att läsa heller. Jag håller på att bli galen. Nu har han hållit på sen början av december och jag ser ingen ljusning. Jag orkar inte. Jag blir galen. Tänker hemska tankar om nätterna och får lämna rummet så jag slipper lyssna på skrikandet!
USCH. Ska ju till BVC nästa vecka men det är ju läkartid så förmodligen kommer hon inte ha tid att gå igenom allt detta då. Funderar på om jag ska maila till sköterskan helt enkelt.

Leo fick lyxefterrätt på Mcd. En smoothie for endast 40cent.

Försökte gånger flera att få ett kort på killarna. Gick inte bra. Detta var det bästa jag lyckades få på Leo och Cedric.

Anette inväntar maten. Som ni ser. Jätteköttbullar. Supergoda var dom :)

Leo skulle få en spekuloskaka. Dock var den enorm :) Men Leo var nog glad iaf.

Nu hoppas jag att Bart vaknar snart. Sen ska vi bege oss till Dendermonde för att äta lunch med svärmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar