onsdag 29 februari 2012

29 februari 08:11

Sitter hemma hos Heidi. Hade en trevlig kvall igar. Blev tidigt i sang da Heaven borjade be om att fa lagga sig redan kl 21. Runt 21.45 lag vi i sang och jag laste Bamse. Inte sov jag battre for det. Vaknade vid ett och var vaken en dryg timme. Sen vaknade Heaven 06.45 sa ja inte mycket somn men kanner mig battre iaf och kanns iaf som att jag har mera talamod.

Messade nyss med Bart och Leo hade vaknat en gang bara sa de var ju bra.
Nu kollar Heaven in dumbo och jag forsoker skriva blogg pa heidis laptop vilket inte ar superlatt.

Jag madde askasst i Dendermonde igar sa var bara att aka hem och lagga sig. Kandes som att jag skulle svimma men var val somnbrist.
La mig Leo bredvid mig och tankte att han vaknar val och vacker mig. Skulle ju med taget till Antwerpen 17.17. 16.30 vaknade jag va att nagon borrade. Leo sov fortfarande och jag var helt vimmelkantig. Jag och Heaven hann iaf med taget med byte i Mechelen men det kanns i mina hofter hela tiden nu :( Jag kanner mig som en handikappad kossa nar jag gar. Gor ont overallt och har svart att stalla mig upp. Speciellt nar jag har suttit pa golvet och lekt med mina barn eller nar jag har sovit i samma stallning lange..

Nu invantar vi Heidi som skjutsar Elli till "dagis" och sen ska vi ata lunch. Ta taget till st niklaas idag for att ga pa en binnen speltuin och traffa Malena.

1 kommentar:

  1. Roligt att du är med och tävlar, önskar dig lycka till!

    Kram Sanna

    SvaraRadera