lördag 4 februari 2012

4 februari 09:31

ed lite hjälp av barnen har vi nu bytt sängkläder i alla sängar :) Ja eller i barnens.. Mina är ju i tvätten och behöver den plastade frotten torr innan jag kan bädda min säng. Blir skönt att sova ikväll :) Vi har även hjälpts åt att vika in all tvätt som hängde så jag ska väl dra en sväng med dammsugare sen så är det tillräckligt rent här för en vecka framåt :)

Måste bara uppdatera lite så här vid elva tiden och säga att jag är glad trots allt att man bor i Sverige.
Anette berättade att det var rekord med file (trafikstockning) i Belgien igår. Totalt 1275km. FY FAN säger jag bara.
En annan jag pratar med berättade att det tog henne 3timmar att köra 5mil igår :/

Har kommit snö där alltså och är kallt :)


Fler bilder hittar ni här . Det är ju helt sjukt. Tänk er totalt 127mil med kö i ett land som är lika stort som Dalarna. Ungefär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar