måndag 6 februari 2012

6 februari 19:01

Blev inget sim =/ Heaven ville inte att jag skulle åka ifrån henne. Alvedonet och iprenet har verkat nu så när grannen kom över med glass så sprang hon omkring och lekte för fullt.

Leo har en skrik kväll :) Tänker inte somna. Har väl krånglat och slängt ut nappen från sängen drygt en halvtimme nu. Måste vara drygt att vara barn ibland. Han kommer ju inte upp mera för att han slänger nappen i golvet..
Har varit in X antal ggr nu och sjungit för honom och klappat om honom. Så till slut ger han sig väl. Har även tagit upp honom en gång och låtit honom vara uppe en stund till. Ingen bra idé då han skrek och gnuggade sig i ögonen hela tiden. Blev lite tokigt. Marina kom med glassen precis när Leo skulle lägga sig.

Tänkte försöka se Fam Annorlunda ikväll men blir nog ingenting av med det för jag lyckas nog inte få båda barnen att somna. Dock har H fått sin filt och napp nu och ligger på soffan och tittar på Trolltyg i Tomteskogen. Halv åtta ska jag gå och lägga henne bara Leo har somnat för finns inte en chans att jag får henne att somna om jag ska springa till Leo var femte minut.

Kl är 20:43. Leo somnade till slut när jag la Kaninens öra mellan ögonen på honom och sjöng en stund. :) Jag skulle med försöka somna om jag sjöng för mig själv :) Heaven sover. Leo hostar en MASSA nu dock. Hoppas inte han med blir sjuk =/

1 kommentar:

  1. Synd att det inte blev någon simning. Keegan är fortsatt sjuk, ville inte ens äta upp sin glass som ahn fick. Snorig, hostar och har feber. Jag har också börjat få ont i halsen tyvär. Hoppas att vi alla hinner krya på oss till på torsdagens tacodate!

    Karin

    SvaraRadera