tisdag 7 februari 2012

7 februari 07:32

Vilken natt. Leo har vaknat två gånger. Första gången försökte jag pedagogiskt att sjunga för honom och stryka honom mellan ögonen med kaninen vilket resulterade i att han blev hysterisk och skrek i drygt en kvart innan han ens tog emot flaskan. Andra gången han vaknade slurpade han i sig ersättning och sov igen. Tills nu. Skönt det.

Heaven har jag nog varit vaken med 2 - 3 timmar inatt.

Hon fick alvedon 12, ipren 2 och alvedon halv sex och endå ligger tempen mellan 38,6-40,0. Hon har frossat rejält inatt när tempen har stigit och yrat om en fluga som biter henne i benet. Känner mig helt slut nu.
Bart ska åka iväg och träna med Nathan och sen kommer han hem så ska jag sova tänkte jag. För kl 05,40 tyckte H det var morgon så det var bara att gå upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar