tisdag 7 februari 2012

7 februari 14:03

Uppdatering. Hela familjen har sovit middag och 3/4 har ätit lunch. Pappan har åkt till jobbet och mamman sitter här en stund. Har precis ringt och sagt ifrån utbildningen jag ska på ikväll. Heaven vill inte att jag åker iväg någonstans dock så vill hon ha farmor säger hon med gråt i rösten. Har skrivit till farmor så får farmor komma förbi bara om hon orkar.

Hon sitter mest i soffan och hänger och helt ärligt har jag nog aldrig sett henne så här påverkad av feber. Eller blir dom mer påverkade ju äldre dom blir?! Bara en fundering jag har eftersom temperaturcentrat inte är utvecklat så kanske dom känner av det mera sen när allt fungerar som det ska? Ja jag vet inte.

Vi fick tvinga i henne ipren nu. Stackars liten. Rektaltempen visade iaf "bara" 39,3 så det är ju åtminstonde bra.

Men däremot vill hon inte äta någonting. Bara dricka mjölk. Det är ju iofs bättre än ingenting :)

1 kommentar:

  1. Emam bruakr däcka totalt nrä hon ahr feber, hon kan sova hela dagen igenom i princip, dricker ett halvt glas vatten coh sen sover hon igen.... Men hon har å andra sidan altlid varit så

    SvaraRadera