torsdag 9 februari 2012

9 februari 07:45

Fruktansvärt. Hoppas det är kväll snart :(
La mig faktiskt kl 20 igår med H. Men hon däckade som sagt på soffan igår vid 4-tiden så det skulle läsas, sjungas och pratas.. 21,20 blev hon tyst. Sen somnade jag tydligen snabbt för 2210 blev jag väckt av L. Blevg 60ml ersättnig. 22,50 blev jag väckt igen för ytterliggare 60ml ersättning. 01,20 blev jag väckt för ersättning och sen blev jag väckt kl 0500 igen av att han låg o snackade. Lyckades aldrig somna och 0540 var han hysterisk igen och jag fick gå dit och ge ersättning.
Varje gång inatt försökte jag få honom att somna om utan ersättning vilket gör han mera hysterisk. Försökte tänka att han har feber, han behöver vätska. Men det är inte lätt att tänka att han behöver vätska när man är helt slut och det är så här varje natt.

Heaven har bara vaknat två ggr i sin säng. andra gången kom hon till oss. Sen hos oss har hon legat och gnällt, sparkat och haft sig och sen tyckte hon vi skulle gå upp kl 07. Jag är slut som artist. Hoppas kvällen kommer fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar