torsdag 16 februari 2012


Så här ser det ut hemma hos oss när Heaven försöker äta ett päron. Lillebror ska vara med och smaka på allt :)

Och så här glad blir man är man får litegrand. Nu har han tagit hela päronet från Heaven och sitter själv och äter. Själv sitter jag här med tvångstankar om att han kommer sätta en STOR bit i halsen eller liknande men inser att han måste ju få bli större och få äta frukt.

Vi var iväg och röntgade Barts höft och knä idag. Gick förvånansvärt snabbt. Kom dit. Sa sitt namn och blev uppropad direkt. Så ca 25 min var vi på Eriksborgs röntgen och 20 min av dom var Bart inne på röntgen och 5 stod vi i kassan.

Vidare till FLM med Leo och idag är han ju oförskämt pigg så man skämdes ju nästan. Som "tur" var så var Leo röd i halsen och i höger öra (det örat han drar mest i) så läkaren förstod att han kunde bli ledsen nattetid och sa att det kan hända att ni får komma tillbaka ytterliggare en gång och då kan det ha blivit en öroninflammation. Tur med en läkare som inte tänker "vad fan gör dom här".. Vilket han säkert tänkte men han sa inte det iaf.

Själv är jag trött. Har sovit middag med Leo i ca 1½ timme och varit till Maxi med Karin. Lisa har ju varit sjuk så vi kan ju inte ses eftersom mina barn med är sjuka och nu åker hon bort och sen åker vi bort så man får ta vara på småstunder med! Hon är bra hon Karin. Jag är glad att hon är min vän! =)

Har köpt mig en skvallertidning och vet att det finns lite sega ostbågar i skafferiet så när Leo har lagt sig ska jag och mina värkade höfter gå och bada. I helgen vankas jobb och lördag eftermiddag ska vi ut till Kungsbyn och träffa ett par jag har fått kontakt med via öppna förskolan. Mamman är svensk och pappan är från holland :)

1 kommentar:

  1. Vinnarna i tävlingen om majskrokar är utsedda, var det du som vann? Kika in och se om du hade turen med dig idag. Misströsta inte om det inte var du denna gång, för det kommer en ny tävling under dagen i samarbete med tröstisar. Sen kan du ju alltid vara med i de andra två tävlingarn ajg har igång. -Kika in!

    SvaraRadera