söndag 4 mars 2012

4 mars 14:13

Sitter pa flygplatsen i Eindhoven. Vi kom hit supertidigt. Akte hemifran runt halv elva for meningen var att vi skulle stanna pa vagen och ata med svarfar men hittade ingenstans sa att nu hyar vi nog varit har i tva timmar. Har hunnit att ata, lamna av bagage och ga igenom sakerhetskontrollen. Jag betalade just for 10 min internet sa 10 min egentid nar Bart leker med barnen. Lyx.

Trott som fan ar jag. Hade grymt ont i ryggen pa vagen hit. Mellan skulderbladen. Tror det var halsbranna som kandes i ryggen men forstor dom som aker till akuten och tror att dom ska do.

Leo fick smaka av pommes av Heaven och lyckades doppa handen i majonasen och direkt blev han rodflackig runt munnen. Bilder kommer sen. Inte tankte val jag pa att det var agg i majonas nar han korde ner handen i det.

Usch mitt backen kanns av hela tiden och det suger vill jag lova.

Nej det var allt. Flyget ska lyfta 15.50 och vi borde landa typ 17.50. Har vi tur landar vi lite tidigare sa att vi kanske kan sitta i bilen 18.15 sa vi ar hemma runt 20. Skulle ha akt och handlat med Marina men fragan ar om vi ska slapa in hela familjen pa Maxi direkt istallet och handla for en vecka iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar