måndag 18 juni 2012

18 juni 07:07

Hemma igen.

Tog oss hemåt igår. SPÖregnade när vi vaknade på morgonen så var bara att dra på ungarna regnkläder och skicka ut dom i regnet så vi kunde fortsätta att packa. Men gick snabbt och smidigt. När vi nästan var klara packade vi in oss i duscharna och sen fick barnen sitta i bilen och vänta medan vi packade ner det sista och lastade på husvagnen.

Hem till farmor på fika för Bart som fyllt år och sen middag. Perfekt. Hemåt. Körde en maskin tvätt direkt och andra maskinen går nu. Har massa tvätt.

Idag ska barnen till dagis. Jag ska SOVA sen kommer mamma och hämtar dom på dagis för jag och Bart ska iväg och handla mat, kolla in förråd, köpa flyttkartonger etc. Massa att göra med andra ord :)

Trodde inte Leo skulle somna nu när vi kom hem men var inga problem. Gick själv och pekade på sin säng och somnade direkt vi la ner honom.

Drömde även inatt att vi fick en bebis. Inatt fick vi en pojke. Vi brukar oftast få en flicka. Bara att pojken såg konstig ut.. Nästan död fast den andades. Vilka skumma drömmar man kan ha alltså.

Tänkte visa lite bilder från veckan.

Bart och Leo. , 

Heaven.

Heaven och Leo.

Utanför husvagnen. 

Bart och Leo.

Klappar en orm.

furuvik.

Furuvik.

Avslutar med en bild på två mycket fina barn som varit på dop. 

1 kommentar:

  1. Drömmar är konstiga. Var inte så länge sen jag drömde att någon frågade mig hur det var med min bebisflicka och då svarade jag att jag inte hade en flicka utan det var en bebispojke ;) Tur att jag vaknade och upptäckte att jag visst har en bebisflicka :p

    SvaraRadera