torsdag 21 juni 2012

21 juni 06:43

God morgon.

La mig faktiskt före 20 igår men kunde inte sova. Hade slut på mina älskade lergigan och glömt hämta ut nya. Måste göras idag! =) Leo vaknade som vanligt vid 22. Hysteriskt skrikande men nu har vi ju kommit på vad vi kan göra. Så vi satt på golvet i hans rum båda två och slog på Bumba på youtube på min telefon och då så blev han tyst tillslut, accepterade flaskan och somnade om =)

Idag händer inte mycket. Ett extra besök hos BM och sen hämta barn på dagis. En sväng till lekplatsen om vädret är fint. I morgon är det midsommarafton och då blir det promenad ut till Anundshög.

Jordgubbar skulle vi ha haft i morgon. Men frågan är om jag kommer orka handla det.

06:56 Blir man sur på sig själv eller? Bart fixade sin inlogg till handelsbanken med hjälp av mig igår. Nu kunde inte jag för allt i världen komma ihåg min egen pinkod så när jag försökte logga in på min egen bank så låste jag mitt eget kort. Hur jävla senil får man vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar