söndag 24 juni 2012

24 juni 20:04

Idag har vi inte gjort mycket. Eller jo. Vi var till IKEA för att köpa en malmbyrå jag ska ha på övervåningen i radhuset. Hade läst att idag var det 30% rabatt och nog fan skulle jag ha en. Läste svartbrun, ek, vitlaserad.... Sen läste jag inte längre. Vit var ej på rea. Bara vitlaserad ek eller nått sånt tjaffs. Man blir så trött. Samma sak köpte jag nå plastkassar. Stod 4l 3kr och en pil neråt. Tog från lådan under och fick betala 7kr st.

Hem till farmor och farfar för att ställa sakerna i förrådet och då så lyckas jag så klart dra hål på kartongen och ev att jag repade en av brädorna. Håll tummarna för att det var en baksida eller så.

Humöret var botten så bara att ta sig hemåt för att sova middag. :) Sen kom Emma och hennes barn hit och vi tog en sväng till lekparken. Snäll som man är köpte man glass till barnen och ingen av dom ville äta upp dom. Blir inga mera glassar för dom i sommar :)

Hem. Pizza. Grannarna kom över och nu ligger båda barnen. Bart är ute och geocachar och jag ska med sova snart. Någon bebis kommer det inte komma inom dom närmaste 3 veckorna. :)


Konversation med Heaven idag. Hon har en mollusk insida lår som blivit inflammerad och nu såg den väldigt varig ut. Hon ville att vi skulle tvätta rent den och sätta på plåster och hon försökte även klämma ur lite var.

Jag sa som sagt åt henne att försöka själv.

H: Men mamma det gör skitont!
Jag: Vad gjorde det sa du?
H: Skitont mamma.
Jag: Vad sa du?
H: Jätteont.

H: Nu när jag kommer gå kommer det göra skitont.
Jag: Vad sa du?
H: Skitont, Skitont!!!!
Jag: Nej, vad säger man.
H: Jätteont (uppgiven suck).

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar