tisdag 26 juni 2012

26 juni 17:29

Fy helvete vad huvudvärk jag har. Kl är bara halv sex så iaf en och en halvtimme kvar innan Leo sover och jag kan få Heaven i säng. Just tagit två alvedon så snart släpper det väl misstänker jag men skoj är det inte.

Vi gick till lekparken efter dagis för det var faktiskt uppehåll men var bara människor där som jag inte tycker om. Vad hemsk jag är. Barnen var det inge fel på men föräldrarna.. Nej tack. Blev glad när H sa att hon ville att vi skulle gå hem för att dricka vatten.

Blev finmiddag. Risifrutti, kokta ägg och mackor.

I morgon antar jag att jag måste ta mig ner på stan. Jag måste få en ny kod till min bankdosa så jag kommer åt min bank. Bart behöver hämta ut pengar som trygghansa har skickat. Så jävla dumt att dom skickar ut pengar som han betalat in för mycket! Så kostar det 150:- att hämta ut det och totalsumman är 240 eller nått sånt. Man blir trött.. Bart måste även skaffa ett UTkort eller vad det nu hette. Han har ju permanent uppehållstillstånd i Sverige men förut så fick han en stämpel i passet. Nu måste han ha ytterliggare ett plastkort i plånboken för att kunna visa upp det tillsammans med passet gränskontrollanter ber om det.

Känns jättejobbigt att ta sig ner på stan måste jag säga. Jag vill ju bara ligga i sängen. Men lika bra att jag ordnar det. Ska iaf hämta upp svärmor på station 14,50. Hoppas bebis behagar titta ut innan hon åker hem. Senast 15/7 måste hon åka hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar