fredag 29 juni 2012

29 juni 06:59

Nej min bebis var inte redo att bli vräkt en. Själv är jag dyngtrött!!!!!

Heaven har börjat sova oroligt igen. Hon som sovit så bra. Så inatt har det väl varit ca en gång i halvtimmen hon gnällt i sömnen så jag blivit väckt. Leo ca en gång i timmen och så har jag vaknat utöver det för att gå på toa. Leo fick komma till oss när han vaknade hysterisk halv sex och sen vaknade Heaven halv sju. Känns som om jag sitter i dvala.

Ska försöka få i mig en kopp te så jag kan plocka ur diskmaskinen från igår och få in allt som ej fick plats igår och fixa frukost.

Sen måste jag duscha innan vi ska till familjerätten kl 09 och skriva under papper på vem som är pappa och kl 11 ska jag gå på fiskspa.

Sen måste jag hem och sova middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar