lördag 30 juni 2012

30 juni 06:46

God morgon. Dagen består av huvudvärk och illamående =/ Barnen har sovit bra inatt efter att H fick lite hostmedicin. Hon hostade konstant i en timme så jag inte kunde somna. L har vaknat en gång. 05:19. Skyndade mig dit, bytte blöja, gav välling. Men kl 05,50 hörde jag likväl honom glatt ropa "Mamma MAaaaaaaaaaaaaamma".. Bara att bege sig upp. Brukar ligga på soffan och han sitter bredvid mig men idag gick inte det för han har kommit på att man kan öppna skafferiet själv och ta fram allting man vill äta. Så han har käkat 3 nektariner hittils tror jag =(

H kom upp 06,30 så hon lär väl också vara trött idag.

Planen var att ta sig ner på cityfestivalen idag men regnet öser ju ner så vi får väl se vad vi dagen har att erbjuda. Vet iaf att när Leo går för att sova middag vid tio tiden ska jag med lägga mig för illamåendet är inte roligt.

Ska ta och dricka en kopp hallonbladste nu innan det kallnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar