söndag 1 juli 2012

1 juli 07:23

Blev ingen junibebis som jag önskade.
Däremot sitter jag här nu med fruktansvärd huvudvärk och knapp någon sömn. Kunde inte somna igår. Somnade efter midnatt. Var vaken pga Leo skrek i sömnen två ggr vid 3 så jag låg vaken en timme. Vaknat och gått på toa kansek 6 ggr och för att jag svettas. Upp med Leo 05,55. Tror huvudet spricker snart.

Längtar till Bart eller svärmor vaknar så jag får gå och sova. Vill eg inte gå och sova då solen verkligen skiner ute men vi får helt enkelt planera in att åka till Gropen eller så efter att Leo sovit middag så får dom gå till lekparken med H när Leo sover. Något sånt får det bli. Kommer inte kunna sova när ungarna är vakna iaf.

Att jag inte kan sova är för att jag oroar mig över att förlossningen startar. Helt sjukt ju.


Igår var vi ner och promenerade runt på cityfestivalen i några timmar. H fick en SUPERstor Doraballong och nu leker dom båda med den. Tur att hon är en snäll storasyster för vi var inte så smarta att vi köpte en till Leo.

Lite karuseller, langos för mig, chokladhjul och sen hemåt för middag. Tog ett långt bad för att sen hade jag ont i höfterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar