onsdag 11 juli 2012

11 juli 07:38

Återbesöket igår gick bra. Normalgul och 180 gram upp som sagt. Hela dagen tillbringades hemma. Bart, svärmor och barnen åkte till lek och buslandet. Fy fan så dyrt. Jag och Sammy kollade in allsång på
Skansen igår och sen sov vi. Sova är väl det bästa som finns. :) Inatt insåg jag igen varför det är skönt med flaska. ;) bebis vaknade 0050. 0150 slet jag mig lös för att kissa. Sen låg bebis och pep till 0245 då han åt igen så runt 0330 kunde man äntligen somna somna igen. Vaknade nu med för toa så skickade bArt i säng. Han var uppe med Leo. Heaven sover fortfarande och Leo vill gör s klapp på lillebror. Men väldigt hårdhänt.

Inatt när jag skulle byta blöja var naveln borta. Fick typ ta upp och skaka bebis för att den skulle ramla ur pyjamasen. :) otrevligt.

Så tråkigt med detta skitväder.

Börjar även bli stressad. Igår var det fyra v kvar till vi ska h tömt lägenheten :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar