fredag 13 juli 2012

13 juli 10:49

Jag hatar dessa hormonstormar som blir när man är gravid, precis fått barn och när man ammar.
Har haft det med dom andra barnen och har det nu med. En fluga i trappen påminner om flugorna i min gammelmormors kök när jag var barn och får mig att vilja bryta ihop och gråta för att hon inte lever och för att jag aldrig åker till Berge mera nu när moster äger stugan.

Poolen här på Bjurhovda får mig att tänka på en annan pool i Dalarna och får mig att vilja gråta för att.

Allting påminner mig om det förflutna och jag är gråtmild och hormonell. Det är så drygt. Hoppas hormonerna stabiliserar sig snart.

Är inne och lagar lunch. Redan 920 gick vi ut på gården med alla barnen. Bart bär Sammy i sjalen så att jag har bara suttit. Heaven kom precis upp och ville knacka på grannen men svärmor, Bart och Leo är fortfarande ute.

Kl 13 ska Heaven på kalas hos Saga och sen ska vi hem till farmor och farfar på middag. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar