lördag 14 juli 2012

14 juli 06:47

God morgon.

Igår sov lillebror i princip hela dagen. Fick väcka honom för att få amma lite. Heaven var på kalas hos Saga och efter blev det en sväng ut till farmor och farfar på middag. Då hade Sammy vaknat till och åt i princip konstant. Efter att vi kom hem med.

La mig vid nio med honom och strax före elva slutade han äta. Men sen sov han till fyra. Bytte blöja och det är otroligt hur en liten bebisrumpa kan låta så mycket och sen sprutlackera min höger arm med senapsgult
Babybajs. När jag bara har en tvättlspp kvar i sovrummet. Bra jobbat.

Efter det har det ätits en gång i timmen ungefär så nu gick jag upp och kastade Bart i säng. Leo har vaknat massa i natt och sen upp för dagen halv sex tydligen.

Vill inte att barnen ska växa men viSt blir det skönt sen när Leo och Sammy med sover längre. Heaven sover ju allt som oftast till närmare åtta nu.

I morgon åker svärmor hem
Bart är hemma och börjar jobba
Nästa fre. Nog har jag lite ångest för att kombinera amning med två till barn, hushåll och allt som hör därtill. Barnen ska ju till dagis. Iofs bara i tre veckor
Men iaf. Ja man kommer väl in i det.

Älskade baby. Han älskar mamma och mig. Inte pappa säger han. Eller han älskar pappa men vill inte krama honom sa Heaven igår när hon höll i sin bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar