tisdag 17 juli 2012

17 juli 10:44

Trevligt igår. Satt i grönlandsparken och tittade på när ungarna lekte och hörde på dansband. Trevligt. :) när de var över blev de musik på tältet. Nästa sommar. Barn och familj i all ära men jag vill vara själv ibland med. :)

Föreslog till Bart att han och ungarna ska åka till Belgien i början på juli nästa år så stannar jag hemma och jobbar någon vecka, sen åker jag upp hit och går på tältet och Toms och sen vidare med flyg till Belgien.

Var svårt att få Leo att somna igår men han somnade till slut.

Vaknade kl ett. Hysterisk. Slog igån bumba och gjorde flaska så somnade han om i mitt knä och sen sov han till 5:55. Bytte blöja. Slog på bumba och Leo somnade om på mig och sov till 8:40. Rekord. Nu är han utvilad och river allt!!!

Baby Sammy har nu typ fem kvällar i rad maraton ätit och somnat
Närmare 23. Inatt vaknade han 04. Åt Somnade om och vaknade 730 igen. Åt. Och kl 9 blev han väckt av oss.

Undrar när man ska försöka lägga ner honom i sin säng. För han sover ju själv nu med.

Regnet öser ner. Bart och Heaven ska åka och hälsa på Arnout och Rebecka och jag ska se om Leo planerar middags sovning idag. Sen blir det ner på byn för lite karuseller och kolla in Maritas affär.

Hittade en orkidé jag vill ha igår. :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar