måndag 23 juli 2012

23 juli 20:36

Så otillräcklig man känner sig när man är ensam. Bott i soffan idag. Ammat bebis och samtidigt lekt med ponnysar med Heaven och Leo. Middagen intogs ståendes med Sammy i sjal och läggningen av Leo var hemsk.

Gjorde som alltid. Men idag ställde Le sig upp. Kastade napp och kanin. Skrek och skrek. Testade med ett avsnitt av in the nightgarden på telefonen samtidigt som jag stod bredvid och ammande. Så fort jag gi k skrek han 'mamma'!! La Sammy på soffan. Mutade in en napp och lilla storasyster sjöng för Sammy medan jag sjöng för Leo och klappade om honom. Gjorde mera välling och han th en klunk sen fick jag flaskan och van tog nappen och sov. Lilla Leo behöver egentid. :///

Till soffan för mera amning och Alice i underlandet med Heaven. Fuskade
Med chips och Ostbågar som
Grannen köpte till mig. Tack!!!! Borde inte men orka.

Tur att det bara är fyra kvällar till och sen är Bart hemma läääänge.

Heaven har målat sig och Leo.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar