tisdag 24 juli 2012

24 juli 12:29

Natten var inte rolig. Leobus vaknade totalt 7ggr och drack från sin flaska 7ggr innan han kunde somna om. Dock fick vi väcka honom kl 8 i morse eftersom det var dagis idag =/

Samsam har maratonätit inatt. Mindre roligt så känner mig lagom mör idag :)

Jag och Bart har varit till stan och öppnat sparande till Sammy och skulle även ordna pass.

Blir trött på mig själv. Kollade brevlådan innan vi åkte. Brev från skatteverket. Men tänkte att det behöver jag ju inte nu. Nehej. Inte det! När vi kommer ner så är inte Sammys namn registrerat så att vi får inte skaffa något pass. OM vi inte har ett papper från skatteverket med namn. Nej tyvärr.
När jag kommer hem kontrollerar jag vad det är för papper jag har fått och jo visst är det skatteverkets papper om namn!

Nu ska jag och Sammy ut och gå spåret. Försökte få med mig Anna-Karin men hon kunde inte idag. Trist att gå ensam men jag måste börja röra på mig. Så bäst jag snörar på mgi skorna och kommer iväg. Kl 14 ska barnen hämtas och världens bästa farmor kommer på besök idag så att jag får sällskap i min röra! =)

Vi packar, packar och packar. Åker till återbruket en gång om dagen och vet ni. Det syns inte =////


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar