torsdag 26 juli 2012

26 juli 18:00

Vilken dag. Jag gnäller och har mig. Upp tidigt. Skjutsa barn till dagis. Hämta ut paket, till återbruket, till maxi och sen kolla affärer. Jag älskar rea. Halva rea priset på lindex så köpte
En kjol för 25:- till Heaven och ett par rosa plysch byxor för 25:-

In på stadium. Köpte fyra rea saker och fick 40% rabatt. Så hade vi 50;- på Barts telefon och jag hade 50:- intjänat så för 174:- fick jag två par överdragsbyxor, ett par joggningskor till Leo och ett par solglasögon. Perfekt!!!

Var även på BVC idag. Positiv var jag. Bebis äter massa. Det här borde vara bra. Eller inte. :/ 105g upp på en vecka och kurvan går neråt. Enl Ssk ok om kurvan håller sig där så nu håller vi tummarna för nästa vecka. Även jobbigt. Tror inte att folk förstår hur tråkigt jag tycker det är att inte
Kunna amma. Känner mig som en dålig mamma då. Så tack för vissa kommentarer.

Hämtade upp ungar och åkte ut till skultuna för häng med Forslund och hennes familj.

Heaven badade i deras pool och det tog någon timme innan Leo insåg att man kunde klättra i. :)))

Här beklagar jag mig Dagl för hemne om att bebis bara äter. Vad gör han? Han har sovit Hela dagen!!!!! Får väcks honom för att få i honom mat. Bara en kväll kvar efter idag och sen är Bart ledig två dagar. Därefter fem
Dagar dagjobb sen 10 v hemma.

Vill klargöra en sak dock! Jag tycker inte mina barn är jobbiga. Jag tycker det är jobbigt hur otillräcklig jag är för mina två 'stora' barn!! Bra. Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar